петък, 18 май 2007 г.

Радост

Замисляли ли сте се какво ви прави щастливи и защо, и до каква степен паркур участва в тази радост, сигурен съм че повечето от вас вече са променили коренно начина на мисленето си и мирогледа си - от преди да започнат да се занимават с паркур.

Сега какво търсите: мощ, сила, контрол, бързина, плавност, издръжливост .... и т.н. Наистина ако това ви прави щастливи няма защо да се притеснявате, забелязвали ли сте че колкото по-добре се чувствате толкова нещата които искате да направите стават. Имам в предвид, всеки от нас се е натъквал на препядствие, което не може да премине и може би всеки от нас е започвал да се ядосва и да не погледне зад него, целта с която пиша това е да помогна на хората с чести подобни проблеми: моят начин за преминаване на такова препядствие е следния -
1во задължително трябва да се зарадвам, имам в предвид това само ми вдига адреналина, и ми помага да се съсредоточа по-добре
2ро първия път не се е получил защото е липсвало нещо, трябва да помислите къде точно е грешката и как да я отстраните
3то време за втори опит за преминаване на препядствието
4то не винаги става и от втория път, това не е повод за ядостване или за отказване от него, просто една от предишните стъпки е липсвала.

Какво помага на този алгоритъм да работи все по-добре и по-добре ? Постоянната дисциплина, постоянното трениране на организма, постоянната радост .... :) Усмихвайте се по-често, в това се крие успехът.

3 коментара:

Crysiss каза...

Точно заради радостта и щастието реших да си променя малко тренировките. Ще пробвам известно време да тренирам по-често, но за по-кратко и то само това, което ми носи радост и да видим как ще ми се отрази :) Продължавай да се развиваш! :)

А как е кракът ти? Напиши нещо и за него и как се справя(ш) :)

bushina каза...

И аз се наслаждавам на тренировъчният процес, няма друг начин просто :)

harsh каза...

crysiss скоро ще напиша един обстоен пост за коляното ми, сега изпробвам друга стратегия, ако си мисля че всичко е ок с него дали ще се промени нещо.

h3l това е важното :).