събота, 28 април 2007 г.

Отново в началото ....

Отново седнах да понапиша няколко реда, с част от отбора се отбихме до Пловдив, първо по работа после да поскачаме, като цяло нещата които забелязах са - добър напредък от предишния ни път в Пловдив, повишен контрол, доста по-добра техника и сила на по-високо ниво ... Имаме на какво да работим още, специални благодарности на RedMaster, който бе така любезен да ни разведе и да поскача заедно с нас.

Кои бяха лошите страни ? Единствено това, че отново се върна старата болка в коляното, тъкмо започнах да мисля, че отминава и че започвам да се оправям и тя отново ми напомни, че ме контролира... Не знам какви методи да използвам вече, и докторите също не знаят, ако могат да се нарекат доктори, което е напълно отделна тема ... Тъпата болка от вътрешната страна на коляното, което не ми позволява да го натоваря до край, но въпреки това не е и прекалено болезнена за да не тренирам... Какво ли не опитах вече ? Ако някой прочете това със сходния проблем и има решение (което е почти невъзможно) да го сподели, ще съм благодарен.

Но стига за болките, започнах да чета книга за Айкидо и динамичната сфера... и мисля да я разуча добре, ( доста от вас са запознати с това какво е Паркур и не смятам да обеснявам какво точно е тук, защото ако не сте наясно по-добре потърсете източник за да научите, препоръчвам ви parkour.net ), моето разбиране и развитие в Паркур не е свързано само с отделни упражнения, катерене, скачане и бягане, за мен това е развиване на духа и тялото по всевъзможни начини, които ти помагат да преодолееш каквото и да е препядствие в ежедневието - което включва и бойни изкуства, образоване, плуване и т.н. ред други дисциплини. Всичко зависи от отделния човек и от това как всеки разбира нещата за мен те седят така - постоянна дисциплина, постоянен прогрес (важи и във двете посоки). Не мисля да правя някакви световни открия, просто назовавам нещата които в момента достигам и се стремя да достигна, по този начин вече някой запознат би си извадил поука и може би ме коригирал.

Предстои третата ни Hell Night,
за сега равносметката -
2 hell nights - 1 силово набиране като първо качвам едната а после другата ръка
надявам се че след 7тата такава равносметката ще бъде
7 hell nights - 1 muscle up с двете ръце едновременно

Но това само времето и начина по който работя ще покажат, за сега се фокусирам главно към ръцете защото просто краката не ми дават възможност. Колкото до това което осъзнах, е че съм сгрешил като в по-голямата ми част от 2 седмици, отдавам повече време за физическа подготовка и забравих за техниката, за в бъдеще ще се постарая да постигна баланс, предполагам че за сега се стремя да уравновеся нещата между техниката и силата и мисля, че почти съм постигнал целта. Сега остава само много работа и пак работа :).

Благодаря, че прочетохте "краткия" ми пост. Дано не съм ви отегчил, а ако е така еми просто не го четете повече :). Чао.

Няма коментари: